ul. Żaglowa 7, 80-560 Gdańsk
(58) 55 00 833 biuro@marvel.com.pl

Serwis

 

Serwis motocyklowy gdańsk, gdynia, sopot

Serwis motocyklowy Marvel. Wszystkie marki, autoryzacja Kawasaki oraz Kymco, Gdańsk, Gdynia, Sopot, 3miasto

Nasz warsztat wyposażony jest w komputery diagnostyczne oraz specjalistyczne narzędzia takich firm jak Bahco, Proxxon, Stahlwielle, Hazet, Wiha, Facom.

Wykonujemy usługi:

  • przeglądów i napraw gwarancyjnych,
  • przeglądów i napraw pogwarancyjnych wszystkich marek,
  • tuningu mechanicznego,
  • kontroli przed zakupem motocykli używanych,
  • montażu akcesoriów i zabezpieczeń,
  • serwis oponiarski (sprzedaż opon, wymiana opon, wyważanie kół),
  • transportu motocykli i quadów,
  • diagnostyka i kontrola pojazdów powypadkowych,
  • realizujemy bezgotówkowe naprawy powypadkowe.

SERWISOWA OFERTA ZIMOWA:

Untitled-1

 

Pełen regulamin warsztatu:

 OGÓLNE WARUNKI NAPRAWY

  1. Naprawa wykonywana jest przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „MARVEL” Anna Borkowska – Szulc, ul. Żaglowa 7, 80-560 Gdańsk NIP 5861777589, telefon 58/5500833 (zwanym dalej Naprawiającym) na żądanie klienta w oparciu o Zlecenie Naprawy (zwane dalej ZN).
  2. Wszelkie naprawy wykonywane są przez Naprawiającego zgodnie z wiedzą techniczną oraz w oparciu o procedury i technologię producenta części lub pojazdu.
  3. PRZYJĘCIE POJAZDU
  • Przyjęcie pojazdu przez Naprawiającego na wykonanie naprawy następuje tylko i wyłącznie na podstawie złożonego i podpisanego ZN
  • Przy przyjmowaniu pojazdu wystawiane jest w zależności od sytuacji:
  1. zlecenie wykonania naprawy wraz z wyszczególnieniem czynności naprawczych do wykonania;
  2. zlecenie sporządzenia jedynie kosztorysu;
  3. potwierdzenie przyjęcia pojazdu w oczekiwaniu na zlecenie dokonania naprawy
  • Złożenie podpisanego przez właściciela lub umocowanego pełnomocnika ZN, oznacza całkowitą akceptację Ogólnych Warunków Naprawy oraz zawarcie umowy na wykonanie usługi we wskazanym w ZN zakresie.
  • Jeśli klient otrzymał jedynie potwierdzenie przyjęcia pojazdu w oczekiwaniu na zlecenie, niezbędne jest, w terminie 10 dni od potwierdzenia przyjęcia, wystawienie zlecenia zawierającego wyszczególnienie zakresu prac do wykonania lub odebranie w tym terminie pojazdu.
  • Nie odebranie pojazdu w powyższym terminie skutkuje naliczaniem po 10 dniu opłaty za przechowanie pojazdu w wysokości 45 zł za każdy rozpoczęty dzień przechowania.
  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PRZEDMIOTY POZOSTAWIONE W POJEŹDZIE
  • Naprawiający nie odpowiada za pozostawione w pojeździe przez zlecającego naprawę przedmioty, inne niż wyposażenie standardowe pojazdu.
  • Naprawiający ponosi odpowiedzialność wyłącznie za akcesoria i urządzenia zainstalowane w pojeździe trwale oraz za inne przedmioty pozostawione w pojeździe przekazane Naprawiającemu protokołem zdawczo-odbiorczym stanowiącym załącznik do zlecenia.
  1. KOSZTORYS – OSZACOWANIE
  • Na wyraźne życzenie klienta może zostać określony szacunkowy koszt naprawy lub sporządzony będzie kosztorys naprawy pojazdu.
  • Oszacowanie (koszty szacunkowe) to bezpłatna forma określenia przybliżonych kosztów naprawy w zakresie zgłoszonym w ZN bez kosztów robocizny, która nie jest wiążąca dla Naprawiającego.
  • Kosztorys stanowi szczegółową listę uwzględniającą wykonywane czynności, części oraz wstępną diagnostykę. Koszty podane w kosztorysie są wiążące dla Naprawiającego. Koszt sporządzenia kosztorysu określa Naprawiający i wynosi on 150,00 Żadna naprawa nie będzie wykonywana przez Naprawiającego wyłącznie na podstawie kosztorysu, bez wystawienia przez klienta odrębnego ZN zgodnie z kosztorysem (co jest jednoznaczne ze zgodą na wykonanie usługi według kosztorysu). Złożenie ZN w oparciu o kosztorys jest niezbędne do przyjęcia wykonania naprawy.
  • W przypadku złożenia przez klienta ZN, koszt sporządzenia kosztorysu jest zwracany.
  • Wynagrodzenie Naprawiającego za usługę naprawy pojazdu obejmuje robociznę oraz koszt zakupu części zamiennych.
  1. WYKONANIE USŁUGI
  • W przypadku konieczności wykonania usługi zależnej od osoby trzeciej (w zakresie opinii lub pracy lub też konieczności sprowadzenia części ) wskazanej przez klienta w ZN ostateczny termin wydania pojazdu zostaje automatycznie przedłużony i liczony jest od dnia definitywnej opinii, końcowego wykonania pracy przez tę osobę lub też sprowadzenia wymaganej części.
  • Jeżeli na podstawie opinii lub prac osoby trzeciej pojawi się konieczność wykonania dodatkowych czynności naprawczych Naprawiający zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Klienta. Dodatkowe prace zostaną wykonane po podpisaniu aneksu do ZN.
  • Naprawiający zwolniony jest od wszelkiej odpowiedzialności w przypadku odmowy zlecenia przez Klienta wykonania dodatkowych czynności naprawczych.
  • Po wykonaniu naprawy zlecający zezwala na wykonanie jazdy próbnej pojazdem celem sprawdzenia prawidłowości wykonania naprawy pod warunkiem, iż pojazdem kierować będzie osoba posiadająca do tego stosowne uprawnienia.
  1. NAPRAWA Z UBEZPIECZENIA
  • W przypadku zlecenia naprawy powypadkowej, klient zobowiązuje się do zapłaty za wykonane czynności naprawcze niezależnie od odpowiedzialności ubezpieczyciela. Zapłata za naprawę nie jest uzależniona od wyniku ewentualnego sporu pomiędzy klientem a ubezpieczycielem, bez względu na przedmiot sporu w szczególności zaś cesja wierzytelności z umowy ubezpieczenia nie zwalnia zlecającego z ewentualnego obowiązku zapłaty.
  1. WYDANIE POJAZDU
  • Przewidywany termin wydania pojazdu po zakończeniu naprawy wyznacza Naprawiający i uzależniony jest od jego możliwości.
  • Klient zobowiązuje się do niezwłocznego odbioru pojazdu po ustalonym w ZN i podanym przez Naprawiającego terminie co zostaje potwierdzone protokołem
  • Naprawiający może powstrzymać się z wydaniem pojazdu do czasu zapłaty ceny za wykonaną naprawę
  • Strony zgodnie ustalają, iż na pojeździe ustanawia się prawo zastawu stanowiące zabezpieczenie roszczeń Naprawiającego z tytułu wykonanej naprawy powiększonych o ustawowe odsetki oraz ewentualne koszty przechowania pojazdu wraz z odsetkami ustawowymi i pozostanie u Naprawiającego do czasu zapłaty wskazanych powyżej roszczeń
  • Jeżeli koszt naprawy jest równy lub wyższy od wartości pojazdu strony zgodnie postanawiają, iż do czasu zapłaty kosztów naprawy powiększonych o ustawowe odsetki oraz kosztów przechowania powiększonych o ustawowe odsetki własność pojazdu przechodzi na Naprawiającego do czasu zapłaty powyższych należności po czym własność niezwłocznie przechodzi na zlecającego po dokonaniu zapłaty. W celu ewentualnego zaspokojenia się z własności stanowiącej zabezpieczenia wykonania umowy Naprawiający wyznaczy dodatkowy 14 dniowy termin do dokonania zapłaty powiadamiając o tym listem poleconym na adres wskazany w zleceniu. Po bezskutecznym upływie wskazanego terminu możliwe będzie zaspokojenie się z własności pojazdu
  1. OPŁATA Z TYTUŁU POSTOJU POJAZDU
  • W czasie naprawy pojazd jest przechowywany bezpłatnie. Jeżeli czynności naprawy z przyczyn niezależnych od Naprawiającego nie są wykonywane, Naprawiający powiadomi o tym klienta pisemnie bądź drogą elektroniczną i wezwie klienta do odbioru pojazdu w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia. W przypadku nieodebrania pojazdu przez klienta we wskazanym terminie Naprawiający naliczy klientowi opłatę za przechowanie w wysokości 45 zł za każdy rozpoczęty dzień.
  • W przypadku nieodebrania pojazdu Naprawiający wysyła listem poleconym zawiadomienie na adres podany w ZN i począwszy od 14 dnia kalendarzowego Naprawiający naliczy klientowi opłatę za przechowanie pojazdu w wysokości 45 pln za każdy rozpoczęty dzień. Termin liczony jest od ostatniej daty pewnej przyjętego ZN.
  1. ZWOLNIENIE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU POWSTANIA SZKODY
  • Naprawiający umieszcza na ZN i na fakturze wszystkie stwierdzone usterki. W przypadku stwierdzenia usterek lub stwierdzonych i nie zleconych do naprawy a mających wpływ na bezpieczną eksploatację pojazdu klient zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o odmowie wykonania napraw tych usterek, co automatycznie zwalnia Naprawiającego od odpowiedzialności z tytułu powstania jakiejkolwiek szkody. Odbiór pojazdu przez klienta lub pełnomocnika oznacza potwierdzenie prawidłowego wykonania ZN.

11CZĘŚCI WYMIENIONE

  • Na wyraźne żądanie klienta w ZN Naprawiający zwraca wymienione części z wyjątkiem wymiany gwarancyjnej. Części wymienione i nieodebrane przez klienta przy odbiorze pojazdu będą niezwłocznie niszczone.
  1. NOWE POJAZDY
  • Przypomina się że, czynności naprawcze wykonane zgodnie z warunkami gwarancji importera na nowe pojazdy obejmują bezpłatną naprawę lub wymianę części uznanych za wadliwe przez producenta lub jego przedstawiciela.
  1. NAPRAWY I PRZEGLĄDY W OKRESIE GWARANCJI
  • Naprawy i przeglądy w okresie gwarancji wykonywane są tylko i wyłącznie na oryginalnych częściach zamiennych zgodnie z technologią producenta.
  1. GWARANCJA NA CZĘŚCI I NAPRAWY
  • Gwarantem na wszystkie nowe części użyte przy naprawie pojazdu jest producent działający na terenie Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem swojego importera.
  1. Rękojmia
  • W umowach z przedsiębiorcami odpowiedzialność Naprawiającego z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  • W umowach z konsumentami Naprawiający odpowiada za wady (rękojmia) na zasadach wskazanych w kodeksie cywilnym. Reklamacja może zostać zgłoszona Naprawiającemu w formie pisemnej na adres 80-560 Gdańsk, ul. Żaglowa 7, drogą elektroniczną na adres biuro@marvel.com.pl oraz osobiście w siedzibie Naprawiającego. Reklamacja jest rozpatrywana w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  1. SPORY
  • Wszelkie spory mogące powstać w wyniku wykonania ZN na rzecz podmiotów niebędących konsumentami będą rozstrzygane przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Naprawiającego.
  1. INNE POSTANOWIENIA
  • Jeżeli poszczególne postanowienia niniejszych Ogólnych Warunków Naprawy okazałyby się nieważne lub nieskuteczne nie będzie to miało wpływu na ważność i skuteczność pozostałych postanowień. W takim przypadku strony zobowiązują się przyjąć takie postanowienia, które odzwierciedlać będą uprzednią wolę stron w sposób skuteczny.

 

regulamin serwisu ważny do dn. 15-12-2016